halloween

Körningen igår gick bra. Pappa hämtade mig direkt efteråt så körde jag till K-Rauta där mami och Mia var. Köpte golv till Mia. Sen åkte vi på jakt efter en telefon åt mig. Jag fick inte bara med mig en telefon utan också ett USB minne på 16GB till alla mina bilder på datorn. Skitbra. Vi girls åkte till Taco Bar och åt sen lunch. Väldigt gott var de. Efter de gick jag och köpte mig en ny plånbok, mycket fin.

Maskeradfest stog på kvällens schema. Jag hade ingen aning om vad jag skulle klä ut mig till, hade inga grejer hemma alls. Men till slut blev det rockare. dock ingen värsting som FIA, men aja. haha. Kvällen var grymt kul. Den bestod av dricka, spel, kissrace på gatan, dans och lite mys! Sånt gillar vi. När nästan alla åkt hem kände jag att det kanske var dags att ringa mamma. Så hon kom och hämtade mig och jag kröp ner i min säng, inte allt för nykter dock. Vaknade tidigt imorse och höll på att kissa på mig samt hungra ihjäl! Så blev ett toabesök plus en macka och vatten. Somnade om och vaknade halv 1.

Nu håller jag på och fundera vad jag ska göra ikväll. Blir det maskeradfest i Kvissle och sen krogen? Eller myskväll hemma? Bra fråga gott folk. Jag ska iaf äta pizza. PUSS PÅ DE

Kommentarer
Postat av: marie

men klart det blir maskeradfest!

2009-10-31 @ 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0