a little bit of good night

Godkväll

När jag kom hem från skolan så satte jag igång med städningen. Ville bli klar med den så fort som möjligt och det blev jag. Skönt de.

Ikväll har jag varit med Jenny. Sett på Idol, kikat på Cypern bilder, kikat på Dumpa honom! och ätit gotta:) En mysig kväll har det varit! Hon åkte hem för ett tag sen och jag har placerat mig i sängen. Är gaaanska trött och imorgon måste jag vara utvilad. Har som sagt en match att heja på! 15:00 på Sporthallen :D Be there

Som ni ser är det lite ändringar i bloggen, och det har jag Sofia att tacka för :D Jag ville ha det superenkelt och snyggt, men sämst som jag är så fattar jag ingenting om stilmallar och koder...hehe. Men Fisen fixar biffen. Jag är nöjd :)

Nu ska jag nog sova. Och förresten, nu har vi looov! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0