6 oktober

Goddag mina vänner

Jag är på otroligt bra humör, jag har nämligen köpt mig ett par jättehöga skor ;D Skitsnygga. Bild kommer lite längre ner i inlägget!!

Var sjukt jävla trött imorse, kunde inte göra så mycket på syslöjden eftersom jag inte köpt en dragkedja än, oops. Vi spelade plump på IE lektionen då det var fem olika grupper och alla hade olika regler, men det visste vi inte om. Och vi fick inte prata med varann, så det blev lite missförstånd där! haha, det var det som mening, satt ni vet. Fillon var sämst som alltid och jag satt ivrig som ett barn och ville ner på stan. Där mötte Mia mig och jag köpte mina älskade skor. Pappa kom och jag körde hem! Toppen.

Träning ikväll och sen hem och kika på DH!! PUSS

De ser bättre ut i verkligheten!! Inte sån där konstig färg. I LOVE THEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0