4 oktober

Godkväll

Gårdagen blev lyckad som sagt, sov som en stock till halv 12 ungefär. Dagen har bestått av; plugg, övningskörning, städning och lite gotta. Steff kom hit förut och vi kikade på Flickvänner från förr med Matthew McConaughey, bra film som alla killar borde se!!!! Spelade lite kort also. Nu sitter jag här helt alone med hundarna, ute regnar och blåser det. Usch jag hatar att vara ensam hemma i detta stora hus då det är mörk ute, allra helst då det blåser och låter ute! fyfarao. Som tur är kommer min family hem strax.

Imorgon måste jag plugga, plugga, plugga. Kanske Jessica och Elin kommer förbi och pluggar med mig? Aa, vi får se helt enkelt. Kanske övningskör lite också, vore rätt så bra. Nu ska jag se film och sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0