3 oktober

Titt på fan, det är redan oktober. Tiden går fort mina vänner.

Idag var det NK prov. Jag tror det gick åt pipsvängen med tanke på att jag chansade på nästan allt. Jaja, vi får väl se om nån vecka.. Blev inte mycket pump idag på gymet (idrotten), eftersom jag har sån jävla träningsverk i låren!! Igår på träningen så tränade jag handvolter så det visslade om det. När jag och Steff var på väg ner till bussen ringde Jenny och sa att vi kunde åka bil med henne, dagens hjälte!!!! Så vi slapp kylan;D

Väl hemma glömde jag bort att städa då jag fastnade i 90210. Oops. Duschade håret, sminkade mig, gick ut med jyckarna sen kom Jenny. Natta anlände även senare och vi förfestade hemma at my place. I brist på skjuts så tog vi till slut hjälp av en vän i min klass, ingen jag gärna umgås med så jag nämner inga namn. Det blir för pinsamt. Jaja, vi tog oss till stan iaf, tog en stämpel på Lyset och gick till Gurra på förfest. Där träffade jag nytt trevligt folk! Kvart i 12 kanske klockan var då vi begav oss in på Lyset. Dans=värkande fötter, grabbar, drinkar och härliga vänner kan jag sammanfatta kvällen med ;) Rätt så lyckad.

Justja måste säga. När jag stog och väntade på pappa (ensam), så stog det ett gäng utländska killar och tokglodde på mig, jag fick panik och var nästan påväg att springa därifrån men då kom pappa och mitt liv var räddat. Nu ligger jag i sängen, skönt som fan, men jag måste tyvärr gå på toa och tvätta ansiktet samt kissa. Tufft liv. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0