21 oktober

God afton

Seg vecka igen. Igår hade jag en lektion sen var jag tvungen att pallra mig bort på körskolan. Backade och hade mig uppe i Skönsmon/Södermalm. Efteråt blev det långpluggning av teori. Var klar 10 över 5 så jag ringde Jenny så for vi plus Linda och åt på Max. Efter det var det dags för träning. Tydligen körde jag hårt och stretchade dåligt eftersom jag har en jävulskt träningsvärk i rumpa+ena vaden idag... Illa!

Idag har jag också bara 1 lektion! Började 1 sen fick vi sluta tidigare. Min körlektion idag blev inställd och flyttad till fredag. Så jag satte mig och gjorde klar första fasen. Bussen hem till lite nachos med smält ost på (Y) Sen har jag pluggat lite mer teori ikväll. Orkar inte mer nu känner jag!

Imorgon är det FN-dagen = Temadag. Kommer missa nästan hela pga dubbel körlektion plus möte på Swedbank(Y) Synd, verkligen. Efter det blir det massa massa plugg på körskolan sen träning.

Mitt liv består av köra bil, plugga teori och träning just nu. Men så får det vara en tid framöver! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0