18 oktober

Goddag mates

Igår blev en grymt lyckad kväll. For in till stan och mötte Ida och Emma, åt lite på Max osånt. For på förfest hos Matte med mycket roliga människor sen drog vi på Stads. Där släppte vi våra hämningar och dansade loss! Kändes som man kände alla som var på stads igår! En grymt lyckad kväll som sagt;) Halv 3 kom mamsen och hämtade mig och Ida sen hem till sängen.

Sov ut till halv 1 imorse, skönt de. Man måste ju passa på när man väl har sovmorgon! Har städat rummet och nu ligger jag och vilar fötterna. Hade mina skyhöga klackar igår och när man dansat stup i kvarten i några timmar så haar man ont i fötterna, haha. Men det var värt de.

Har iiiinget plugg denna vecka, vad jag vet. Otroligt skönt. För då kan jag fokusera på teorin och körkortet (Y) Det är inte så jättelångt kvar ju. iiih pirrigt!

Nu är det mat, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0