16 oktober

Idol är på på tven. Michael Jackson tema, det gillar jag. Rabih sjunger nu men fan vad dålig han är. Han har ju sån otroligt mesig röst!? Otroligt dålig... Visst han hade känsla och mjuk röst, men nej jag gillar han INTE. Tyvärr. Men Nicklas och Tove gillar jag.

Körde in till skolan idag igen, fick lite grejer gjort på småföretagandelektionen. Nu har vi ett möte bokat med Jocke på Swedbank och vi ska dit på torsdag och fixa bankkonto(Y) Skrev lite loggbok och trixade med loggan! Hade lite kondomteknik på naturen, alltid bra ju? Fick en kondom också, haha. Blev iaf lite gym sedan på idrotten.

Tog en tripp på stan sedan och köpte mig strumpbyxor och fingervanter (Y) Mycket behövligt.
Ikväll har grannarna varit förbi med en lite sen present och fikat oså! Victor min lille grabb ligger nere och sover nu:)

Imorgon blir det utgång, peppaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0