15 oktober

Dagarna rusar förbi och det gör även jag i trafiken. Höhöhö roligt va?

Körde in till stan idag, gick galant trots rusningstrafiken. Hade körlektion uppe i Södermalm/Nacksta and so on. Gjorde svenska prov som gick galant, behövde inte plugga till det, det är skönt. Fick tillbaka provet på marknadsföringen, gick sämst, omprov 4/11.. Hade långlunch där det blev massa kortspel såklart. Engelska redovisningen gick också bra, fick bra omdöme, även från elever. Det är ju alltid kul? Sen var det dags för tååårta. Juryn såg ut att ha blandade känslor kring våran tårta men det såg bra ut. Sen var det dags att bjuppa eleverna på tårta. Jag och Anna tog tag i det där och slevade upp bit efter bit och vips var tårtan borta! Och vi fick mycket bra respons, greeeeat. Gick och sydde min klänning efter det, inte långt kvar på den nu alltså.

Körde in till träningen förut också (Y) Blir mycket köra nu. Gick grymt jävla bra på träning. Jag är grymt nöjd över min insats och alla andras! Vilket spirit vi hade =D alla tjoade och peppade varandra. Det är det cheerleading handlar om brudar!! Åkte hem med ett léende på läpparna.

Jag är mycket trött nu så ska väl ta och bli ett med kudden och sängen. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0