14 oktober

Körlektionen imorse gick brabra. Den började klockan 8 och efter det satt jag och pluggade lite teori, måste verkligen plugga mer!!! Gick på Waynes och fikade med Maria, sen en tripp på stan och sen lunch på Max, hehe. Maria bjöd faktiskt! Film på svenskan sen prov på småföretagandet. Gick väl bra tror jag? Drog en tripp på stan igen och med mig hem idag fick jag ett par sammetslegging, en fet go halsduk och ett par knästrumpor. Åh, jag blir så lycklig av shopping =D

Har pluggat till min engelska redovisning imorgon och nu måste jag plugga till svenska provet också. Gud så jobbigt! Tur att allt är över imorgon. Imorgon är det också tårtbak! KOM OCH ÄT TÅRTA I HEDBERGSKAS MATSAL KLOCKAN 14:30!!! :D

Ikväll är det fotboll men jag får se den i min ensamhet, eller ska man ta en sväng till matfors? Njaa.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0