13 oktober

Nu har mina kära negervänner landat i Sverige!!! :D Jag pratat alltså om Ewsan och Emma! Great. Nu kan man vara lugn igen.

Får damp på småföretagandet.. Jag orkar verkligen inte plugga, jag orkar inget nu för tiden. Jag skiter typ i allt plugg. Hur bra är det så här sista året? Ååååh jag får damp. Jag har ingen energi över till skolan..........

Vi har lov snart men då får jag knappt vila ut.. Har körlektioner varje dag typ, tidigt på morron. Jaja, vill man ha körkort så får man stå ut med det.

Imorgon börjar iaf körlektionerna rulla på. Den börjar 8 imorgon... Sen börjar jag skolan klockan 1 !? Fyfan, jag vet inte hur jag ska orka. Men jag ska iaf sitta och plugga teori först på köris, sen måste jag gå och plugga småföretagande och engelska eftersom jag ligger och skriver blogg istället för att plugga nu.. Hehe

Nu säger jag godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0