11 oktober

Min helg i det hela:

Fredag - förfest  hos Jonte med härliga människor i stan, fest, tillbaka till Jonte och hängde där, var mycket roligare än på "festen". Pappa hämtade mig, åt lite kvällsmat och sov.
Lördag - städade hela huset. Gjorde mig klar och for till stan. Käkade på Biteline med Marie, Matilda, Dallan och Steff. Fan va vi åt! Tacobuffé och glassbuffé. Jag såg gravid ut efteråt. Tog bussen hem, gick med Didrik till Simon på fest men jag ångrade mig, kändes lite tattigt så jag gick hem, såg film och somnade som en stock.
Söndag - upp tidigt, körde bil till Ida i Skönsmon, bakade tårta med klassisar till Guldtrofén, när de andra åkte hem stannade jag kvar och åt middag och såg tv med Idis. Sen hämtade Jenny och Linda upp mig så for vi till Frida på sminkparty. Jag beställde schampoo, balsam och munspray(Y) Jag och Linda satt även och strechade och jag kom ner i splitt! Helt galet :D haha.

Imorgon börjar en ny skolvecka. Har två prov och en redovisning. Justefan! Jag måste läsa ut min engelskabok, hehe. Mina körlektioner börjar även denna vecka! Shit, det är mycket nu.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0