what if god was one of us, just a slob like one of us

Hallå hallå

Har varit en tröttsam dag idag. Kvart i 2 skulle vi ta spruta hos skolsyster. Den där jävla svininfluensa sprutan. Efter allt jag hört om sprutan, alla bieffekter och skit så var jag skiträdd! Jag skakade och var nära på att börja grina. Visst, jag är spruträdd annars men denna gång var sjukt. Men jag gick in och förvarnade tjejen om att jag är rädd och kan svimma. Så hämtade hon en annan som höll mina händer och pratade om cheerleadingen med mig. Sprutan gjorde ju inge ont men det kändes. Kan knappast påstå att man inte märkte av den. Blev illamående när jag satt på bussen hem, har ont i armen också! Får väl se om det stannar här eller om det blir värre.

Nu ska jag laga mat, Adios.

Förresten; förlåt för att jag aldrig lägger upp bilder nu. Men jag har som sagt lagt över alla bilder på ett USB så det är lite jobbigt att sätta i det varje gång jag ska lägga in en bild... Men här kommer en iaf

Denna bild kommer synas i vårat vardagsrum snart.
Mamma har gjort canvas tavlor på mig, Maria och Erika
som hon ska ha i vardsrummet nere! Tjusigt tjusigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0