trött tjej har tid över

Godmorgon.

Igår blev det lite spontant att jag och Matilda möttes i stan runt halv 7, köpte med oss kladdkaka och godis och åkte hem till Marie, blev massa deeptalk och även en massa skratt! Kändes bra. Lite senare drog vi ut med deppomobilen för att hämta upp Ida. Vi körde runt i hela stan tror jag och lättade våra hjärtan. Jag har en film från våran tripp men den kommer tyvärr inte visas för allmänheten ;D

Nu ligger jag här i sängen, trött som ett jävla as. Skulle egentligen gå till bussen om 5 min men pappa frågade om jag ville köra till stan och det är ju så mycket skönare. Så vi ska åka strax efter 8. Så nu har jag lite tid över, så tänkte skriva lite här.

Ska förresten ta svin-sprutan idag. Usch, jag är så rädd!!! Jag hatar sprutor och är nästan livrädd för de, extra rädd för denna pga alla bieffekter man kan få! Fast jag hoppas lite att jag får feber och måste ligga hemma ons-tors ;) Vore ju ganska skönt.

Försökte hitta en bra bild som beskriver hur trött jag är, jag hittade ingen! Goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0