match dag

Igår blev det utgång! Förfest i Sidsjön sen ner på Stads. Jag hade mina klackar så jag blev helt plötsligt 13 cm längre, ändå kallade Viktor mig midgetgirl... haha;) Jag träffade massa härligt folk och jag dansade tills fötterna värkte. Efter lite komplikationer här och var så hämtade pappa mig och Fia. Sov väl en timme innan jag vaknade 4 av ett sms och låg och smsade till kvart över 5. Gaanska trött då.

Idag var det dags för match. Peppade tjejerna satt de skulle göra mycket bra ifrån sig, och de gjorde de :) Jag är stolt. Publiken var mycket bättre nu också! De hjälpte till och peppade. Vinst för Granlo med 9-5.

Nu är jag hemma och ska inte göra nånting. Ganska less på omgivningen nu:) Pusshej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0