headache like hell

Ussssssch, vilken jävla huvudvärk jag har. Vilken jävla skitdag detta varit. Tillbringat hela förmiddan på körskolan sen tog huvudvärken över och jag for hem. Men innan jag åkte hem så svängde jag in på Pleasure. Snackade med karln som jobbade där om tungpiercing. Det kostade 500 kr där, men det lät jävligt bra där, sen fick jag höra av Emelie att det var bra där:) Kraven var då som så att jag fick inte röka/snusa/dricka alkohol på 2-4 veckor (tror jag de var) och inte pussas/kyssas/ha oralsex på 4-6 veckor. Ja, det gäller då att anpassa sig;) Om man vill ha denna piercing. Nu till helgen kommer jag förtära alkohol för då ska vi fira Ida, feting mycket. Men sen till veckan så ;) Hoppas jag.

Ja jag åkte som sagt hem förut, klarade inte att gå på skolan men denna huvudvärk... La mig i soffan nere och vilade framför teven med en hund hopkrupen till en boll på magen och en tätt breve huvudet. De är bra go mina jyckar. Har nyss ätit middag, väntar på besked från Frida sen ska jag iväg på träning. Ska dock inte vara med, mitt huvud pallar inte det!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0