första advent

Sitter och tittar på El clásico, Zlatan gjorde nyss mål, så jävla snyggt. Man blir ju lite stolt när han är svensk;)

Igår var vi som sagt ut. Var ett grymt bra gäng på brandstation i Kvissle först sen till stads. Gick före den långa jobbiga kön tack vare Matilda :D Hon fixar hon! Jag hade sjukt kul igår, dansade fötterna av mig och träffade härliga människor. Emelie vår gudinna skjutsade hem oss till 3 ungefär.

Idag har jag städat mitt rum, sen for familjen till Birsta. Jag hittade ingenting, blääää less. Men Maria hittade en massa till hennes rum. Jag hatar henne för hon tjänade så himla mycket på hennes sommarjobb, dock hade hon bara 2 veckor sommarlov tror jag. Men hon köpte en platteve idag iaf, den grisen. Så köpte hon en datakabel att koppla till teven, och den kommer jag få låna tills jag köpt en egen! :D mycket bra.

Har möblerat om på mitt rum, blev mycket mysigare nu. Har tänt doftljus och kikar på fotbollen. gud så mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0