fars dag

Godmorgon

Igår var jag på bio med Marie och Olivia. Vi såg This is it. Otroligt bra tycker jag! For sedan hem och slog på en film, Frida ringde och vi snackade länge om mycket sen blev det lite sms sen sova! Vaknade nu halv 1...

Haha fick förresten en jättesöt kommentar igår;) I förra inlägget skrev jag ju att jag fått höra att jag var lik Scarlett Johansson, sen var den en tös som kallar sig själv Anna, troligtvis heter hon inte så men vågar inte säga vad hon heter, fine by me! Hon tyckte inte jag var i närheten av lika snygg som Scarlett, jag är äckligt liten och äckligt ful! Jag säger bara; Tack så mycket "Anna", du gjorde min kväll ;) Jag hade ganska kul ut det där med Olivia! Osäkerheten skiner tyvärr igenom ganska mycket tösen.

Idag ska jag plugga Fillo sen ska vi till Erika och laga middag åt pappa! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0