driver

Blev en väldigt lyckad finmiddag till pappa. Till förrätt blev det toast med romröra, sallad, räääkor och citron - skitgott, till varmrätt blev det tortillas på ett litet speciellt vis - skitgott, sen fikade vi till efterrätt kan man säga. Jag var sjukt mätt! Sen skulle jag sätta mig och plugga lite men var så sjukt trött så jag la mig i soffan och vilade. Sen åkte jag och pappa ut och övningskörde i stan, granloholm och bydalen. Gick bra de. Kikade på Ensam mamma söker när jag kom hem och jag tycker alla valen var rätt ;D hehe. Nu är jag sjuuukt rastlös, vet inte vart jag ska ta vägen. Tittar på filmen på 3an, men tror jag ska hoppa in i duschen typ nu. Sen plugga lite sen sova.

Imorgon börjar ännu en skolvecka och jag fasar inför den. Jag orkar inte med skolan mer, vill bara strunta i den. Sjukt jobbigt!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0