black nails

Nu är det dags att sova! Tänkte bara skriva lite om dagen.
Började med ett besök hos tandläkarn i 20 min. Tänderna och tandköttet var mycket fint dock är det en visdomstand som växer snett som de kanske måste dra bort.... Jaja, vi får se, hör de av sig innan nästa års besök så måste den bort, annars inte! Underbara farfar skjutsade mig dit och hem<3 La mig och sov med två lyckliga hundar när jag kom hem, klev upp kvart i 11. Gjorde mig klar, åt en majskolv, gick på prommis och busade med hundarna sen till skolan till 1. Blev inte mycket gjort på svenskan, vi hittade inget plus att vi inte orkade. Så vi som satt i datasalen lekte en lek, Maffia eller vad den hette? Rätt så kul faktiskt! Blev inte mycket gjort på Småföretagandet heller, fick tillbaka proven, jag fick 1 poäng under G men behöver inte göra omprov, känns bra.

Tog en tripp på stan i min ensamhet medans jag väntade på Maria och mamma. Fick med mig 3 nagellack och torrschampoo hem(Y) Alltid bra att ha. Ett svart, ett röd/orange och ett turkost. Som ni ser på rubriken så blev naglarna svarta ikväll.

Blev mycket tomsnack nu såg jag, men whatever. Nu ska jag sova. Lååångdag imorgon.. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0