biteline med de bästa

Godkväll

Tog bilen in till stan förut, när jag Steff och Tessan kom till Biteline satt där även Matilda, Ida, Ewe och Emma och skulle äta med oss =D en liten surprise för Steff och hon blev jätteglad! Marie kom även lite senare:) Hon fick presenter av oss. Helkroppsmassage av mig och Tessan och cocos produkter av tjejerna i klassen! Åt tacobuffe och glassbuffe tills vi storknade sen for vi hem. Eller ja... När vi satte oss i bilen så ville den inte starta. Batteriet hade dött och jag blev snortokig! Fattade inte vad det var, för jag hade inte glömt lyset på? Ringde mamma och hon sa att det troligtvis var för att vi lämnade fläkten på högsta fräs när vi stängde av bilen och det klarar den inte av tydligen... Lilla skruttbilen! Men Idas pappa var räddaren i nöden och kom med startkablar så vi kunde ta oss hem :D Nu har jag Steff o Tres kikat på film här hemma hos mig, Borta bäst, Hemma värst hette den. Bra men frustrerande! Nu har de åkt hem efter att alla legat däckade i min säng. Sjukt trötta!!!! Ska nog ta och sova och ladda inför en sjuk partykväll imorgon.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0