9 november

Sjukt trött, går inte att beskriva fan.
Tog lång tid att somna igår, trodde inte de var sant när alarmet ringde imorse. Jag och Steff redovisade idag på IE, gick bra de där! Nästan alla hade gjort på samma sätt. Fick fetinghålet från halv 10 till 13. Kul. Satt och spelade kort, åt lunch och gick på stan. Gick sedan till åkersviks aula för föreläsning av Försvarsmakten, kul.. Nej jag sov största delen! Sov på bussen hem också. Skulle vilja sova nu också men det går inte för sig. Måste plugga! Men går ganska dåligt med tanke på hur trött jag är. Blir till att sova tidigt ikväll!

Och Sanna, jag ska pierca tungan! :D Har dock inte pengar nu, men efter nästa lön så hoppas jag det blir av! :)

Adios amigos

Fan, jag saknar italienskan lite!!!! haha, trodde aldrig jag skulle säga det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0