7 november

God afton

Igår blev det väldigt kort skoldag igår, for in på småföretaganden och fick närvaro sen gjorde jag och Steff klar våran sketch, sen tog jag 10 bussen hem. fick besök ett tag och såg film sen duschade jag och allt, stressade till bussen med två väskor och en påse. Kom till Ida runt 4, vi fixade oss och lagade mat och sen rullade folket in allt eftersom. Hade otroligt trevligt där med goa människor, som vanligt blev det lite deeptalk men det tycker jag hör till lite haha;) blev lite dans, lite galen dans och en fin film på Matilda som spelar piano nå så jävulskt. Jag Cillen och Emma åkte ner på stads, dock hann vi inte innan 12.... Och det var inte värt pengarna för fem öre, rap-kvällen var sämst. Så vi drog vi vidare på *BEEEP* haha. Träffade på Frida och Jenny, även girlsen som var hos Ida innan! Drack tequila och cider, dansade mycket och sen fick jag höra att jag var sjukt lik Scarlett Johansson? Haha, har killen rätt som sa det? Tveksamt. Men jag tacka och tog emot! Det är ju en jävla komplimang eftersom hon är väldigt snygg;) När krogarna stängde begav vi oss till skjutsen sen på Max sen hem till sängen. Underbart.

Sov till 12 idag, klev upp och började städa. Drog ut på det ganska mycket och blev klar vid halv 5... Har precis ätit mat, lax och pressad potatis<3 Ikväll blir det bio med Marie och Ollis! Michael Jackson's This is it blir det. Toppen toppen. Ne nu ska jag hoppa ur morgonrocken och klä på mig samt sminka mig, höhö. Puss på er
 
Så här så jag ut kvällen till ära. Eller? haha

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha men snälla? du är inte ens i närheten av lika snygg som den bruden, du är äckligt liten och äckligt ful :)

2009-11-07 @ 18:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0