19 november

Idag har jag varit hemma från skolan, eller jag var på skolan en sväng och gjorde marknadsföringsprovet som gick ganska bra tror jag. Har städat nedervåningen också, så slipper jag imorgon.

Igår hämtade Malin mig efter skolan vi for och mötte hennes mamma på Axfood där de köpte en massa godis till Malins lillebrors fotbollslag. Sen hem till Malin för middag, plugg och chips och dipp ;) Perfekt. Vi pluggade tills vi inte orkade mer och åt chips och dipp tills vi storknade. Runt 8 for jag hem och låg i sängen. Mådde piss.

Ikväll ska jag träna littlegirlsen sen träna själv, eller jag ska titta på. Med min arm osv kan jag knappast va med. På lördag har vi match men vi kommer va sjukt lite folk, pinsamt lite. MENMEN har man skrivit på ett kontrakt så har man.

Imorgon blir det PARTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0