16 november - lång dag.........

Lång dag idag, hemsk dag idag.
Var nästan inga på skolan idag, 14 av 24 var på första lektionen. Sen minskade de ännu mer. Hade föreläsning 13.00 som jag inte hörde ett skit från, han pratade jättetyst om tråkiga saker så jag spelade lite spel på telefonen;D Gick tillbaka till skolan och gjorde det sista på affärsplanen, skrev på sen for jag och Mattan och lämnade in de på kontoret. Köpte lite material till produkten också.

Ikväll är det tänkt att jag ska plugga lite. Har kanske andra planer men aa, får se hur det blir med det.

Fan, jag är på otroligt dåligt humör, har ont i magen också. Jag hatar när mina nära och kära är ledsna, mår dåligt osv. Det är det värsta jag vet. Och när jag inte kan göra nåt för att det ska bli bättre, känns allt sämre. Jag vill kunna hjälpa de att må bra igen, men nu känner jag mig maktlös. Jag antar att du läser detta gumman, och jag älskar dig och finns här för dig, det vet du.<3

Jaja, ska försöka göra nå nytta nu. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0