15 november

Och så var helgen över! Fan att de ska gå så fort..

I fredags körde jag till kusinerna i Matfors, fick gofika och gotta och så spelade vi Vad ritar Picasso? Askul ;) haha. Som Med andra ord fast man ritar istället för förklara! Sen var jag tvungen att lämna de, for till Broman där vi var 6 st från klassen som kikade på Idol, bastade och bubblade och spelade spel till halv 2 på natten. Var inte hemma förrän halv 3! Slocknade ganska direkt.

Igår var det dags för Granlo match. Jag vet inte vad det var med oss, men vi var sjukt dåliga iaf. Pinsamt att se! Menmen.. Granlo förlorade tyvärr också.. Men det var en spännande match. For hem och åt, gjorde mig klar och åkte sedan in till Emma för förfest. Där träffade vi lite nytt folk, lite äldre än oss men det var skoj! Pinsam som Emma är så hade hon suttit och skrytit om mig och min vighet och tillslut tvingade hon ner mig i splitt och spagat framför kameran, haha jag skämdes men ville få tyst på kvinnan! Kommer sakna henne grymt mycket nu när hon flyttar. Jag Frida och Jenny åkte därifrån, skjutsade Jenny till haga sen for vi till Frida. Där lekte jag med hennes små supersöta kaninungar;D drack lite sen for vi till stan. Virrade runt och visste inte vart vi skulle, hamnade på Stads där vi dansade och hade oss! Runt halv 3 hämtade pappa oss.

Idag sov jag till kvart över 1.. Mycket skönt mycket skönt! Har tvättat och städat och haft mig. Ikväll blir det kika på tv/film och mysa bara. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Danne

Spagat e ju svincoolt! Kan du inte lägga upp en bild?

2009-12-01 @ 01:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0