12 november

Uffa, vilken dag. Var äckligt trött imorse men for in på svenskan och skrev en insändare, sen var det ganska lugnt fram till 1. Klassråd - engelska - syslöjd där jag nästan hann klart med min klänning:) toppen. Träffade Malin och hon var så snäll och följde med mig på donken och satt med mig när jag åt ;D vilken söt vän jag har. Gick upp på körskolan och pluggade lite sen begav jag mig bort till hallen och dansade lite för mig själv, skönt! Sen kom småtjejerna plus Jenny så tränade vi de. Sen var de våran grupps tur och vi körde stenhårt, match på lördag!

Kom hem för en timme sen efter lite mer än 12 timmar inne i stan. Jag är hyfsat trött nu, skönt som fan att jag börjar 1 imorgon, då kan jag sova uuuut. Har endast idrott imorn, sen hem och städa rummet - till matfors för att fira min kusin - till broman för klassmys? :D vi håller tummarna.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0