11 november

Börjar med att säga; Grattis kussen, 20 år idag :D

Hela dagen har vi haft föreläsningar. Första föreläsningen blev lite dramatisk då Steff mådde skit och fick åka till sjukhuset, men det slutade bra:D Ni kan va lugna! Rätt så tråkiga föreläsningar men ändå lite givande? Jaja, for hem med mamma runt 4.

Åh! Erika har fått jobb:D:D Eller hon jobbar ju på Bolagsverket nu men hon har sökt massa olika och nu har hon fått jobb på Åklagarmyndigheten och ska börja jobba 1 december! Skitbra ju. Väldigt bra jobb och så kommer hon jobba nära polisen, den ni ;P

Imorgon är det torsdag=nära helg! Grymt skönt. Lite jobbig dag imorgon bara. Kommer troligtvis stanna i stan efter skolan också för jag ska träna småtjejerna. Stan från halv 9 på morron till 9 på kvällen, kul :)

Till Anonym som kommenterade mitt förra inlägg: Du kan vara lugn. Jag var inte seriös:) Ett litet internskämt mellan mig och tjejerna! haha. Så ingen provocerande här inte! Mer kärlek till världen.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Cissi

taack:D

2009-11-12 @ 22:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0