10 november

Godkväll!

Kämpade mig upp till skolan idag. Sydde nästan klart min klänning på syslöjden också! Känns bra. Hoppas jag blir klar med den på torsdag och att den blir snygg nog att bära, men det tror jag. På engelskan fick jag reda på att jag fick MVG på min logg osv med boken vi läste! Kändes mycket bra. Hade ingen IE idag så jag och Emmsan satte oss och pluggade i bibblan, mycket effektiva måste jag säga. Provet gick faktiskt bra känner jag, hoppas jag bara inte missuppfattade skiten men det tror jag inte, dock vet man aldrig med David... Tog bussen hem och slängde mig i sängen, bestämde mig lite sent för att äta thaimat så ringde farfar efter skjuts osså beställade farmor åt mig =D haha, mycket snälla och söta farföräldrar jag har!

For sedan in till träningen med Jenny, en liten nyhet är att vi har blivit tränare för de yngre tjejerna:) Känns jättekul, kommer dock missa ibland då jag har så mycket i skolan! Gjorde om våran seniordans på våran egna träning. Måste köra den igen på lördag eftersom det hänt olyckor i laget. Men de blir skitbra!

Imorgon är det föreläsningar heela dagen lång. Långtråkigt så det sjunger om det.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0