1 november

Och då var november månad påbörjad!

Det blev mys ikväll. Steff och Malin kom hit och vi såg en skräckis och åt gotta. Hör på fan, JAG såg en skräckis. The Uninvited. Grymt bra faktiskt, det gick inte att förutse vad som skulle hända, eller jo lite men slutet tog en helt ny vändning och man blev helt paff. Jag har ju skräckisar men denna var bra, dock höll jag på att skita på mig men jag var inte den enda. Hade en tjej tryckandes mot varsin axel vissa stunder! haha. Blev lite kortspel då Malin åkt hem också.

Nu ligger jag bara i sängen, lyssnar lite på musik på tv. Tokio Hotel spelar, och de är fan inte så dålig som jag trodde. Jag trodde de var värdelösa och konstiga men vissa låtar är rätt okej. Och nej, jag ska inte bli ett tokigt flick-Tokio Hotel fan. Absolut inte.

Nu ska jag nog slå på en film och sen sova. Aa lär bli så. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0