uscha

Dagen till ära har jag varit en liten husmor känns det som. Har tvättat 3 tvättar och hängt de, strykit mina kläder, plockat ur diskmaskin och i, diskat och tagit hand om hundarna. Vilken tjej va :') haha. Sen har jag börjat skriva på den andra Idrottsuppgiften, tänkte börja på geon men så blev det inte, och nu har jag läst igenom FEBn.

Imorgon är det skola igen.. En lång dag också! Men för ovanlighetens skull så ska jag ha FEB med SPE07E medans min klass har prov! Deras lärare ska få lära mig detta så kan jag det förhoppningsvis till på fredag. Blir en pluggdag imorgon, for sure.

Min hals vill inte samarbeta alls.. Den blir värre för var dag! Men imorgon ska jag kurera med Strepsils och be till gudarna att det ska bli bättre. Iaf till helgen för tusan! Blir förhoppningsvis festligheter då.

Godnatt allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0