underbart

God kväll

Somnade två timmar förut idag eftersom det inte blev mycket sömn inatt! Har kikat på lite tv och så ikväll. Bara tagit det lugnt liksom! Har också tränat cheerleading! Strechade jättemycket förut så nu kan jag nästan stå på ett ben med det andra benet rakt uppåt =D Inte långt kvar! Har kikat på massa youtube klipp på lyft oså, och hittat massa lyft jag vill köra =D Svinkul. Nu i veckan ska vi träna 6 timmar istället för ynka 2 timmar! Det gillar jag otroligt mycket. 2 timmar måndag, tisdag och torsdag. Vi ska ju som sagt ha avslutning/uppvisning snart så allt måste sitta som det ska =) Och eftersom vi kan våra nästan helt och hållet så kan jag träna mer gymnastik och akrobatik medans =D Och förhoppningsvis kastar de mig högt i luften! Love it.

Nu ska jag ta mig ett litet snack med syster sen se film =D Godnatt

Btw, tjejer när kör vi brännboll och grillning?? =D Måste hända snart tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0