underbart

For på affären och handlade lite och sedan ut mot Björn. Jag fick övningsköra nästan hela vägen, skitkul och det gick toppen, nästan iaf. Började grilla så fort jag kom ut till tjejerna. Vi högg in ganska fort på maten när den blev klar! Under kvällen körde vi kubb, spelade spel, såg film, var ner till vattnet och matade svanen med maschmallows, tjattrade och knäppte kort! En helt underbar kväll med andra ord. Närmare halv 2 begav vi oss hemåt!

Och nu ligger jag här i min säng och myser. Var dödstrött hos Emma förut men nu är jag pigg som en lärka. Typiskt... Men jag lär nog somna snart ska ni se.

Imorgon blir det plugg. Fy farao, bara 2 veckor kvar nästan, jag måste hålla ut.


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0