träning, i like it

Blev en sväng på crosstrainern 20 minuter förut! Svettignt, jobbigt och skönt. Och ont i halsen. Som sagt håller jag på att bli förkyld och träningen gjorde ju inte halsen bättre iaf! När jag tränat klart slank jag ner i badkaret och kände lugnet en stund. Det kände jag att jag var värd. Efteråt tänkte jag; herregud vad skönt det är att vara naken! Hehe låter lite sjukt kanske, men jag lovar att ni tycker samma sak. Det känns befriande. Hahaha
Sen har jag väl inte gjort så mycket denna kväll. Sett på tv, suttit vid datorn och haft lite allmänt tråkigt bara! Mamma kom hem för nästan en timme sen med hundarna. Hon har varit och klippt de hos en kompis kan man väl kalla det. Så nu är de vältrimmade och fina! Lite väl kort kanske men mina bebisar är alltid fina!

Nu ska jag slå på en film. Det lär inte vara något bra på tv satt en film får det bli! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0