mansröst

Hela kvällen har jag hostat sönder mina lungor. Nu gör det ont att hosta men det kliar i halsen så jag måste!!! Förut fick jag en jävla hostattack som varade kanske 10 minuter och efter det så lät jag som en man när jag pratade. Det är ju jättekul. Får mig verkligen att känna mig kvinnlig! Haha. Ja nu har jag ju som sagt ont i lungorna, skit kul! Hoppas det är bättre imorgon, jag hatar sånt här. Jag kommer säkert inte kunna somna heller, skit också. Ja imorgon ska jag inte springa cooper. Då kommer ni hitta mig död efter selångersån! Och det vill ni väl inte? Det vill iaf inte jag. Nu ska jag sluta tråka ut er med mina smärtande lungor och allt annat, höhö. Godnatt, på riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0