halmstad

Läste precis Halmstad nånstans. Och jag blev plötsligt så otroligt sugen på att åka dit! 2006 (?) tror jag det var, så var vi ju på distriktselit-läger där med Medelpads FF. Vi kom dit tidigare än vi fick komma in i skolan, så vi vandrade till stan och kikade runt där! Riktigt mysigt och fint ställe måste jag säga =) Och vaaarmt var det! Dock måste jag säga att det var lite ovant att se poliser som tog folk på stan lite titt som tätt. Men när jag tänker tillbaka så guuud vad härligt det var där! Nyttiga som vi var så gick vi allihopa till Donken och käkade mat innan vi promenerade tillbaka till skolan. Gud så härligt! Fast jag tror det var typ den enda dagen vi hade sol! Regnade som fan under tränings och match dagarna, sämst. Där träffade vi även Lotta Schelin och Therese Lundin, då Lotta även sjöng för oss;) En upplevelse i sig.

Jaa där delade jag med mig lite minnen också;) Oj nu är klockan halv 12 typ, kanske borde sova snart! Är ju trots allt skola imorgon... Godnatt peeps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0