grey's

Blödiga människor som jag ska inte se Grey's. Det är kanske bland världens bästa tv-serie men jag tror jag gråter i varje avsnitt! Det dör ju alltid nån och jag gråter varje gång. Tänker mig in i situationen så mycket, helt sjukt.. Nyss var det en sexårig liten tjej som hade cancer, tror jag, som skulle dö när som helst och pappan bara grina och grina. Tok hemskt ju.

Har pluggat FEB nästan hela kvällen. Men förvånansvärt nog så har det gått bra! =D Blev superglad förut när jag körde uppgifterna helt själv och utan problem. Det är riktigt stora framsteg för att var jag! Nöjd blir jag. Hoppas det bara går lika bra på provet då. Matte skulle hjälpa mig imorgon med det sista jag inte fattar, det tackar jag för.

Nu resten av kvällen ska jag bara kurera och leva livet tänkte jag säga, nejdå jag ska ta det jättelugnt nu! Skönt oja.
Puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0