godnatt

Nu är jag hemma i min ljuva säng.
Kvällen blev så att jag mötte upp Ewe på Ica och köpte lite ingredienser till kvällen. Tog en prompa dit och även hem i det härliga vädret. Väl hemma så började vi baka, vårat mål var en kladdkaka som blev mycket lyckad. Vi toppade den med smält vit choklad! Underbart gott. Så med kladdkaka, dricka och popcorn i högsta högg satte vi oss och kikade på Robinson och Eurovision. Närmare halv 12 kom Tessan och Arvid och snodde lite kladdkaka sen for vi till forsa och Puttes hus. Där var det en massa folk och vi kikade klart på Euro sen nån ful film, Hot shots 2 tror jag den hette. För en halvtimme sen kom Evis och hämtade oss och nu sitter jag här, redo för sängen. Är inte övertrött så jag ska väl försöka hitta nå tidsfördriv så jag blir trött.

Imorgon blir det filmning med mina classmates, om det nu blir av. Vi har inte planerat nånting alls om det, bara sagt det. Så vi får väl se =D Skulle vara trevligt att se deras trynen sådär på en deppig söndag.
Nu - uttröttning.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0