goderafton

Trot eller ej! Men jag började med geografi uppgiften förut! Helt sjukt. Vem hade kunnat tro att jag skulle börja med den en fredag kväll, av alla kvällar? Hualigen.. Men jaa nu har jag börjat iaf! Skrivit si så där en och en halv sida, dock vet jag inte hur bra det blev. Det återstår att se. Ska väl kanske be mamma läsa igenom det och höra om det låter vettigt. Är inte klar än på långa vägar känns det som. Usch vad sånt här är jobbigt! Måste också göra klart hälso uppgiften och skicka in till Sture men det får bli en annan dag! Då jag orkar.

Ja annars då, har jag pysslat ikväll. Klippt sönder jeans till shorts men inget blir som jag vill, inga blir perfekta. Sämst ju, men nånting är det ju. Har också varit på jakt efter tyg här hemma, så jag kan sy mig nånting eget! Skulle ju börja med det för längesen men har inte tagit tag i det. Men nu så hoppas jag! Imorgon ska vi också bära upp symaskinen på mitt rum =D Den ska stå så fint inne i min garderob så jag kan köra på hur mycket jag vill. Den är väl inte den nyaste eller flashigaste, den är mer grön och gammal. Men det är en fungerande symaskin och det är jag glad över =) Nu ska jag slå på lite OTH avsnitt och sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0