evening

Godkväll!

Idag började jag sy en bikini! Inte dåligt va? Jag kommer nog inte kunna bada i den men sola osv =D Om den nu blir bra. Det återstår att se. Har spenderat mycket tid ute i solen idag. Blev grillat till middag, svinigt gott är det ju. Farmor och farfar kom förbi också, alltid trevligt.
Kvart över 8 eller nåt så mötte jag Stew vid dagis, vi vandrade till statoil och köpte glass. Det blev självklart en Solero Berry Berry för min del. Sen tog vi oss en runda i njurunda. Till västergård-nsk-kyrkmon-ica-klockis. Lite kyligt var det faktiskt... Nostalgiii när man gick vid västergård och kyrkmon. Där man gick på den gamla goda tiden :) haha.. Brottarstocken, alla gungor och ställningar. Ja det var tider det. Närmare halv 10 skildes vi åt och gick hem. Jag har nyss duschat och kikar på tv.

Imorgo blir det nog en riktigt kort dag i skolan, har typ 1 lektion. Skönt det peoples. Ska typ vara dåligt väder hela veckan, skit också. Sååååå otroligt jävla skönt att vi bara går till onsdag denna vecka. Gudomligt.


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0