blått är flott

Hola amigos!
Har pluggat klart nu och jag måste säga det, jag har aldrig känt mig så säker inför ett FEB prov förut! Galet skönt är det. Dock vet jag väl inte om det kommer kännas lika skönt imorgon när jag går ut från provet, men vi kan ju hoppas iaf! Jag kan det mesta idag så får hoppas det sitter imorgon också.

Har precis målat mina vackra naglar blåa! Det gillar jag skarpt =) Men som jag sa till Steff, det vore ändå coolt att måla naglarna i olika färger;) Får kanske pröva mig på det nån dag och se hur resultatet blir?

Nu ska jag iaf ta en kopp té innan jag skuttar i säng. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack så jätte mkt! Ja de blir nog den :)

2009-05-15 @ 14:53:54
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0