99

Godmorgon!

Igår blev det en tripp till Ica, mötte Joel och nån kompis där, helt fel område för de tyckte vi ;) Vi köpte med oss popcorn och dipp sen vandrade vi hemåt. Superskönt väder ute! Vi kikade på Robinsson där en av mina favvosar åkte! Angela..
Sen blev det massa research efter en grabb sen drog vi ut på äventyr! Haha fula vi är ;) När vi kom hem blev det ännu lite spaning. Runt 12 åkte hon hem. Tack för en väldigt rolig kväll Ewsan =D Haha.
Jag somnade väl närmare halv 2.

Klev upp 12 imorse och åt frukost, nu har jag gjort mig klar och ska strax iväg till Jessica. Hon ska hjälpa mig med FEBn, den ängeln =D Hoppas jag fattar nånting nu då! Ha en bra söndag. Pusshej mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0