98

Igår blev det träning för min del! Hoppade upp på crosstrainern/orbitreken och körde 20 minuter, blev ganska svettig ja. Somnade inte förrän sent och idag har jag varit trött hela dagen. På engelskan drog jag Märit och Olivia ner på stan och köpte mjukglass, träffade några trevliga själar, osså satte vi oss och gjorde manuset. Mjukglassen gjorde min dag, helt klart.
Var hemma vid halv 4, var ut med hundarna sen har jag lyckats somna framför teven. Och för 20 minuter vaknade jag när pappa ropade att det var mat. Och nu ligger jag och kikar på Greys, känns som att det finns en risk att jag kan somna igen! Vore olyckligt för då kan jag inte somna ikväll.

Imorgon är en uuuunderbar dag =D Jag är LEDIG! Eftersom hela min klass har matte nationella, som inte jag har, så har vi inga andra lektioner vilket leder till att jag är ledig :D Grymt skönt måste jag säga! Och behövligt. Så imorgon ska jag sova ut och sen plugga. Toppen

Inga träningar denna vecka, ganska skönt! Jag kör på hemma istället. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0