97

Goodmorgon!
Eller jag har faktiskt varit uppe sen halv 10, den ni. Ja idag är jag som sagt ledig. Så otroligt skönt måste jag erkänna. Har väl inte gjort så supermycket denna förmiddag, myst med hundarna framför teven och ätit gröt. Det är väl det! Om en stund måste jag pallra mig ut på en prommis med jyckarna också.

Maria kom hem för ett tag sen, hon hade gjort nationella och njaa hon tyckte väl inte det hade gått super. Nu meddelade hon att Osman kommer.. Lite jobbigt så där på min lediga dag, men vad ska man göra? Hehe förlåt..

Kanske är dags att klä på sig då? Så jag inte springer omkring halvt naken, nejtack! Blev jordens slappdag med slappkläder och inget smink, toppen på snoppen. Måste plugga lite idag också! Känns mindre kul. Adios amigos


En happy Petra! Det gillar ni va? ;) hoho



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0