96

Godafton

Vädret idag har varit växlande, dock inte lika mycket som igår då det spöregnade ena sekunden och den andra sken solen vilt!

Ja igår glömde jag då skriva att jag och mammsen var ut till Familjen Björk en sväng! Mamma skulle betala nåt och sen köpa ägg av de. Så vi fikade och pratade på där. Deras hundar pussade ihjäl mig tror jag. De är mycket större än våra hundar fast de är mellanhundar bara så det var en liten omväxling när de kom och ramla ner i knät på mig:) Sötnosarna.

Idag blev det en dusch innan skolan. Glömde bort det igår och nej jag kunde inte visa mig ute, så skitigt var det. Italienskan flöt på, vi ska inte ha några prov alls fram till sommarn, bara inlämningsuppgifter som vi gör på lektionen. Skööönt. Blev en lång lunch sen geo där vi bara lyssnade på Johan. På min håltimme spelade jag kort med nästan hela E klassen sen sköt jag och Elin pappersbitar i munnen på varann ;) haha, lättroade ungar. Lektionen jag hade med de gick väl ganska bra tror jag. Hon hade otroligt mycket bättre genomgångar än Sören. Sörens genomgångar kan man inte ens kalla genomgång... Jaja, fick sluta mycket tidigare därifrån, gick till mammas jobb och mös på där. Gav Hans Ekstål en smeknamn, på datorn brevid mammas. Han blev iaf glad över det =D Stål Ekkan.

Vi tre brudar som bor hemma var alla less på mat så vi körde kyckling i pitabröd, nåt vi aldrig äter annars. Svingott var det! Nu är klockan snart 7 redan (?!), tiden går så fort. Har myst ner mig i soffan med tända ljus som luktar vanilj och thé. Ska kurera min hals. Halstabletter ligger det på bordet också. Något som kommer förstöra stämningen iaf är FEB böckerna som jag måste plocka fram och plugga i nu.. Viktigt som fan att jag klarar provet på fredag.

ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0