95

Inatt kunde jag inte sova ett skit för jag satt bara och hostade, la jag mig ner så blev det värre! Fick jätteont i lungorna och jag kände blodsmaken i munnen, fräsch I know. Så det blev inte många timmars sömn inatt vilket ledde till att jag stannade hemma från idrotten, som jag förresten inte skulle varit med på ändå! Så på ett sätt gjorde det ju inget. Steff hade gjort likadant så vi for in till psykon. Efter det klassråd sen håltimme. Blev en fika på Waynes med tjejerna. På mentala fick vi se nån film. Mötte mamma på hemköp, köpte kycklingsallad på Body In Motion sen lite pluggfika!

Har för en liten stund sen smällt i mig sallen, supergod var det också. Har gjort i ordning fika för nu ska jag plugga! Det blir Brago Choklad och jordgubbar till FEB. Perfa skulle man nästan kunna säga. Nu har jag inte tid för detta! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0