90

Igår blev det lite Ballar av stål och Pretty women tittande. Grymt bra program och film. Slocknade innan 12 tror jag. Imorse klev jag upp halv 7 (?????). Gjorde mig ready for school och for in. Mentala träningen började med att vi såg jordens största geting ovanför oss. Så Janne kom till undsättning, trodde vi. Med sin en meter långa linjal började han vifta efter getingen och slog iväg den som en brännboll. Jag och Sanna blev helt hysteriska och sprang omkring tills jag slängde mig på stolen bakom Filip och Emma med Sanna i knät. Tror nästan vi gjorde sönder glasskåpet bakom oss! haha fy farao. Man blev nästan svettig av den situationen. Såg på nå film med nån föreläsare sen avslappning.
Mötte upp tjejerna för filmning av engelskan. Grymt bra blev det =D hahaha. Hade psyko, italienska sen slutade vi. En tripp på stan sen heeeem. Planerade lite om lördag med Emma och Steff =D Perfa.

Nu ligger jag platt på sängen och väntar på att mamma ska komma hem med mat. Hon har köpt Max mat åt mig =D mums fillibabba. Sen ska jag in och trääääna, två timmar. Regnet är på väg, fy farao.


pusshej

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha det var så himla roligt, janne var galen!

2009-05-20 @ 17:36:47
URL: http://gotthardsson.blogg.se/
Postat av: Petra

hahaha jaa:D galen janne!

2009-05-21 @ 22:21:49
URL: http://pswiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0