88

Tjosan i trosan

Igår hade jag lika gärna kunnat stanna hemma hela dagen och åkt in till betygssnacket bara... Onödigt. Men efter skolan åkte jag hem till Ida. Vi fikade, satt och grubblade vad vi skulle göra fram till maten och vid 8 cyklade vi bort till Ica (Ida skjutsade mig). Det började regna så vi svängde in hos Sjöbergs och kikade på deras nya vardagsrum, jättefint, och kikade på något ap-program haha. Köpte chips, dipp och dricka på Ica sen kom Idas pappa och hämtade oss. Kikade på Grey's och helt plötsligt satt Emelie och Issa också där och mös med oss. Lite senare kom även Nisse och Bulan och gjorde oss sällskap. När Emelie och Issa åkt så plockade vi fram sällskapsspel! Jag och Ida mot grabbarna. Skitsvårt spel (Rita och gissa) men fy fan vad vi garvade åt Bulans ritningar. Grinade ju.. Strax före 2 åkte de hem och vi gjorde oss klar för sängen.

Tidigt uppstigning imorse, färgade mina ögonfransar, gjorde oss klar och hann precis med 10.25 bussen. Strosade omkring på staden som inte ens var öppen tills vi satte oss på donken och åt en glass. Satt väl en och en halv timme och gjorde ingenting. Träning uppe på Södermalm klockan 1. Vi fick besök av två tjejer från Sparks som satt på en bänk en bit ifrån och tittade på allt vi gjorde. Otroligt pinsamma tjejer, fy fan. Gick ner på stan och tog sedan kvart över 3 bussen hem.

Nu är jag hemma, har ätit och ska vila strax. Om lite mer än en timme ska jag till Opalen och kika när Jenny sjunger=) Sen ikväll lär det bli lugnt bara. Är rätt så trött.
 

Adios mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0