86

Dagarna bara rusar förbi och snart är långhelgen över...
Igår for jag till Emelie, satt ute och fikade i solen länge länge. Grillat till middag! Mums. Satt och kikade på Talang och åt chips o dipp sen utmanade vi Lena och Lars (emelies päron) på kubb! Så jag Emelie och Ida körde mot de två. Förlorade dock 2 av 3 matcher. Men kul var det! Gick in och spelade musik, lärde oss dansa kända danser och så höll Emelie på med mitt hår! Slog på en film innan vi skulle sova som vi knappt såg nåt av..

For in till stan och Märit till 2. Var hos henne ett tag sen for vi till Baldershov för att kika på match. IFK sundsvall - Sandåkern, tror jag de hette;P IFK vann med 6-1, mycket bra av de. Fick skjuts ner till stan av Marie och nu har jag varit hemma en halvtimme.

Strax ska jag till affärn och sen ut till underbara Björn för att mysa med tjejerna. Grillat, spel och kubb=Perfekt. Hörs later.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0