84

Imorse klev jag upp vid 10 och tog det superlugnt, gjorde mig klar och for in till skolan. Tränade till våran talkshow lite sen gjorde jag info layout sen mötte jag tjejerna på stan igen. Gick och köpte glass sen satte vi och på gräset vid fontänen i den grymt varma och sköna solen! Var hemma vid 3, trött, ont i huvudet och svettig!
Har gjort klar hälsouppgiften nu så imorgon ska jag lämna in den till Sture. Skönt.
Nu har jag endast lite info layout uppgifter och geografi uppgiften kvar! Ännu skönare!!!!!!!! Snart sommarlov. Ungefär 10 skoldagar kvar om man räknar bort Ekonomernas dag och dagen vi ska ut och paddla! Hualigen. Fast vi har väl typ sommarlov nu nästan, slappa dagar som fan och vi gör nästan ingenting.

Men nu ska jag färga Marias hår. Träning ikväll, 2 timmar!


Adios

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0